LiveZilla Live Chat Software
Τετάρτη, 17 Οκτ 2018

Service προϊόντων

Όλα τα προϊόντα που μπορείτε να προμηθευτείτε από το djmania.gr καλύπτονται από εγγύηση και υπηρεσίες service της εκάστοτε επίσημης αντιπροσωπείας σύμφωνα με τους όρους της κάθε κατασκευάστριας εταιρίας. Σε περίπτωση που το προϊόν σας χρήζει επισκευής θα πρέπει να απευθυνθείτε απευθείας στο service της εκάστοτε επίσημης αντιπροσωπείας σύμφωνα με τον πίνακα που θα βρείτε εδώ. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, για τα προϊόντα τα οποία καλύπτονται από εγγύηση, είναι απαραίτητη η προσκόμιση του αποδεικτικού αγοράς (τιμολόγιο ή απόδειξη) του συγκεκριμένου προϊόντος.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραδώσετε το προϊόν προς επισκευή στο κατάστημα μας, το djmania.gr θα αποστείλει το προϊόν σας στο αντίστοιχο service της επίσημης αντιπροσωπείας σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Το djmania.gr δεν δεσμεύεται για τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων προς επισκευή στα αντίστοιχα service, και δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις επισκευών από τα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας.

Στην περίπτωση που βρίσκεστε εκτός Αθηνών, πριν αποστείλετε το μηχάνημα θα πρέπει απαραίτητα να έχετε επικοινωνήσει με το τμήμα διακίνησης ώστε να είναι ενήμεροι για την αποστολή του προϊόντος. 

Τα μεταφορικά έξοδα, σε κάθε περίπτωση, επιβαρύνουν τον πελάτη και δεν καλύπτονται από την εγγύηση. Ειναι απαραίτητο να εσωκλείεται στο πακέτο λεπτομερής αναφορά της βλάβης, το αποδεικτικό αγοράς και να υπάρχει ένδειξη ότι το προϊόν είναι προς επισκευή.

 

Πίνακας Service Επίσημων Αντιπροσωπειών

1 icon pdf


 x 
Το καλάθι σας είναι άδειο.